AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  MembresMembres  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez | 

JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage

✗ MESSAGES : 421

JUST THE WAY YOU ARE
You & me:
Things to do:

MessageSujet: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Mar 17 Jan - 13:43

BRYAN ADAMS run to you

« Daydreamer with eyes that make you melt, he lends his coat for shelter plus he's there for you when he shouldn't be, but he stays all the same, waits for you, then sees you through. »
Revenir en haut Aller en bas

✗ MESSAGES : 213

JUST THE WAY YOU ARE
You & me:
Things to do:

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Mer 18 Jan - 16:49

ORELSAN - Finir Mal

Je me voyais beaucoup plus fort que ça, mais qu’est-ce que je branle. Y a des millions de femmes sur Terre, mais c’est à elle que je pense. Je pensais l’oublier facilement pourtant elle me hante. Je pensais que j’assumerai mes conneries, mais elle me manque

JUST THE WAY YOU ARE
You & me:
Things to do:

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Mer 18 Jan - 21:23

MASSIVE ATTACK teardrop

« Daydreamer with eyes that make you melt, he lends his coat for shelter plus he's there for you when he shouldn't be, but he stays all the same, waits for you, then sees you through. »

✗ MESSAGES : 280

JUST THE WAY YOU ARE
You & me:
Things to do:

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Jeu 19 Jan - 9:24

GREASE - Summer night.

JE SUIS BELLE A CROQUER PAS VRAI ?
I've made up my mind, don't need to think it over. If I'm wrong I am right, don't need to look no further. This ain't lust, I know this is love but, If i tell the world, I'll never say enough. Cause it was not said to you, and thats exactly what i need to do, If i'm in love with you.
Voir le profil de l'utilisateur http://www.oohlala-paris.com/

“Invité”

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Jeu 19 Jan - 10:44

THE PERISHERS trouble sleeping. I love you I love you

JUST THE WAY YOU ARE
You & me:
Things to do:

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Jeu 19 Jan - 10:59

ADELE set fire to the rain

“Invité”

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Jeu 19 Jan - 12:07

ADELE turning tables.

“Invité”

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Ven 20 Jan - 16:58

mickey 3D - respire.

✗ MESSAGES : 213

JUST THE WAY YOU ARE
You & me:
Things to do:

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Sam 21 Jan - 12:13

Michel Telo - Ai se eu te pego

Je me voyais beaucoup plus fort que ça, mais qu’est-ce que je branle. Y a des millions de femmes sur Terre, mais c’est à elle que je pense. Je pensais l’oublier facilement pourtant elle me hante. Je pensais que j’assumerai mes conneries, mais elle me manque

✗ MESSAGES : 280

JUST THE WAY YOU ARE
You & me:
Things to do:

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Lun 23 Jan - 11:28

Liam Wellington a écrit:
ADELE set fire to the rain

JE SUIS BELLE A CROQUER PAS VRAI ?
I've made up my mind, don't need to think it over. If I'm wrong I am right, don't need to look no further. This ain't lust, I know this is love but, If i tell the world, I'll never say enough. Cause it was not said to you, and thats exactly what i need to do, If i'm in love with you.
Voir le profil de l'utilisateur http://www.oohlala-paris.com/

✗ MESSAGES : 64

JUST THE WAY YOU ARE
You & me:
Things to do:

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Lun 23 Jan - 17:31

GLEE ♦ Without you

✗ MESSAGES : 320

JUST THE WAY YOU ARE
You & me:
Things to do:

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Ven 27 Jan - 12:06

JASON WALKER - Echo.

Cause you're all I want, you're all I need, you're everything, everything. « You calm the storms and you give me rest. You hold me in your hands, you won't let me fall. You steal my heart when you take my breath away. Would you take me in, take me deeper now ? »

✗ MESSAGES : 47

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Ven 3 Fév - 18:07

Coldplay - Every teardrop is a waterfall

✗ MESSAGES : 47

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    Ven 3 Fév - 20:01

Charlie Winston - Like a hobo

“Contenu sponsorisé”

MessageSujet: Re: JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.    

JUKEBOX ▽ parce que la musique c'est la vie.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut